Friday, January 24, 2014

Cara blog di halaman 1 google dengan ping busuk

Cara Paling Terbaik Mengalahkan Pesaing Di Halaman Satu Google

Cara berada di Halaman Satu Google



Hari ni saya ingin mengajar anda semua untuk berada di Halaman Satu Google dengan cepat. Dengan berasa yakin saya ingin mengatakan jika anda mengikuti cara ini saya pasti tidak sampai 2 minggu dan tidak memerlukan banyak artikel blog anda pasti berada di Halaman satu Google dengan cepat, Disini saya hanya mengajar cara untuk berada di top1 google dengan Ping Busuk sahaja...


cara+dapat+di+ranking+satu+google+dengan+ping+busuk

cara+dapat+di+ranking+satu+google+dengan+ping+busuk


Cara untuk blog berada di ranking 1 google dengan ping busuk


Cara untuk mendaftar ke Ping Busuk ialah anda harus [http://ping.busuk.org/] setelah itu Anda klik Banner AutoPing yang berada di kanan screen anda.

Dan setelah anda menekan Banner AutoPing akan keluar Popup dan Anda Hendaklah Mengcopy Code yang diberikan dan letakkan di Layout Blog anda .

Caranya 1. Bukak account blog anda dan pergi ke Layout.

2. Tambah Gadget dan pergi + HTML atau script dan pastekan code yang telah diberikan tadi

Setelah anda selesai mengikuti arahan berikut anda hendaklah menunggu selama 1 hari selambat-lambatnya.



Blog yang ditolak Ping Busuk


Blog yang telah ditolak Ping Busuk ialah blog yang mempunyai iklan yang melampau , blog yang mempunyai bahan lucah , blog yang mengkongsikan sesuatu film atau sofware yang patut dibeli dan direlease percuma , blog yang mengunakan [http://adf.ly/] , blog yang mengunakan Kotak Fanspage yang melayang dan menunggu terlalu lama atau tidak mempunyai tanda close . Itu sahaja yang saya tahu ... Selain itu jika boleh jangan aply awal-awal sanggat Ping busuk takut di reject :P anda tulislah beberapa artikel sebelum aply dan ha lagi satu jangan copy mana-mana blog / surat khabar .


Kesimpulannya : Jika anda merasakan blog ini mampu memberikan manfaat kepada anda sila di komen di ruang komen ..


Keyword :

Berada Top 1 Google , Blog di halaman satu google , Blog dapat berada top 1 google

6 comments

Iya gan :) blog bisa langsung ke top 1 pencarian google haha ... agan ada lagi web yang mampu meletakkan blog ke top pencarian google nga lau ada kongsi dong


EmoticonEmoticon