Saturday, January 25, 2014

Dapat duit secara online percuma

Dapat duit secara online percuma-Dengan 8share tanpa keluarkan modal

Buat duit online percuma



Buat duit secara online bukanlah sesuatu yang luar biasa bagi pengemar blogger ataupun media sosial .Lebih-lebih lagi bila buat Duit Online Secara Percuma.Tidak memerlukan satu sen pun modal untuk memulakan Jana Pendapatan Secara Online dengan [ 8share.com ] . Wow , boleh percaya ke ?? Jawapannya sanggat mudah , BOLEH !! . Gambar dibawah selepas duit saya sudah dimasukkan oleh pihak 8share . :P tak banyak pown 60 je silap tekan time tu ingatkan leh tukar balik xD nyesal lak rasanya terpaksa kompol rm20 untuk cash out balik ...
buat+duit+tanpa+modal

Cara Buat Duit Dengan 8share: gambar diatas semasa duit saya di masukkan ke dalam bank buat apa saya nak menipu jika tidak mendatangkan sebrang keuntungan betul tidak ?? Saya sudah cek di bank betul duit telah di masukkan ke acc saya Terima kasih 8share.

Cara mula buat duit online secara percuma


Baiklah kita terus je ke point utama kita , Cara mula buat duit online tanpa modal .Di sini aku ingin buat Duit Online dengan 8share .. Ikut step by step yeeeee .. !! Pada mulanya anda hendaklah mempunyai Email saya just sarankan [ yahoo.com ]

Setelah itu , anda daftar ke 8share : Masuk [ 8share.com ]

Pilih signup dan isikan tempat kosong

Setelah anda mendaftar ke 8share terus pergi Mail Yahoo korang dan Check Email untuk Comfirmkan Acc korang

Setelah itu Sign In ke 8share .



Cara guna/main 8share


Cara mengunakan 8share : Da sign in 8share tapi tak tahu untuk mengunakannya haha memang tak de guna juga betul tidak ??? Ok untuk mengunakan 8share korang tekan special dan cari iklan yang dibayar mengunakan RM bukan BP .. selepas itu klik iklan tersebut dan langsung scroll kebawah cari Gambar Facebook Dan Share kan ke facebook .. Cara untuk copy Link 8Share adalah dengan anda masuk ke dalam Profile Facebook anda lalu ketemukan pautan yang telah anda share tadi dan klik mengunakan mouse 2 di gambar tersebut dan ambik copy link address . Dan sharelah keberapa ramai rakan facebook andar .

Cara Dapat Duit Dari 8Share


Secara jujurnya ramai rakan bertanya kenapa Tidak Dapat Duit ?? . Sebenarnya duit akan diupdate setiap 1 jam sekali , dan duit akan dapat jika cara anda betul iaitu orang yang menekan link yang telah anda sebarkan tunggu habis loading ( Kejap je ) tapi kalau dia masuk and pangkah terus tidak dapat kerana itu bukan Unique Visited .



Tagg :

buat duit online

,

buat duit online tanpa modal

,

Buat duit online percuma

10 comments

Nice Info Gan , Ilmu Baru nih .

Salam. Ini ada satu website utk sesiapa yg suka jwb soalan2 survey. Bukan survey free je tau.. Tapi kita akan dibayar utk setiap soalan survey yg kita jawab. Alaa bukannya susah pon nak jawab soalan survey ni kan? Lagi banyak survey yg kita jawab, lagi banyak la kita duit yg akan kita dapat. Ada survey yang menawarkan sampai RM7.00. Saya dah cuba, dan dah dapat RM10 dah pun. RM10 je la, sebab saya jarang online. Kalau rajin, mesti lg byk dapat. Daftar free je.. Jom try ke link ini:
http://my.ipanelonline.com/register?inviter_id=2321921

Ataupun cuba link ini: http://www.clixsense.com/?6344221 dan juga ini: http://www.neobux.com/?r=pipahbez untuk dapatkan duit dengan cara klik iklan2 yg disediakan. Daftar free. Mudah je. InsyaAllah menjadi.

like page ni di facebook .. Anda akan tahu cara buat duit tanpa modal .https://www.facebook.com/pages/Globallshare/749589515063021

percuma.. Earn $1500-2500/month working part time on internet.
http://www.earnparttimejobs.com/index.php?id=5069007

Perkongsian yang hebat..

Jom buat DUIT online dan INCOME pun hebat...
tidak perlu modal..
tiada penipuan..

Bisnes ape ni wei? berbelit2.. Apa yang nak dirahsiakan?
1. Bukan Rahsia lagi kalau anda join
2. Dah join, anda pasti akan kata.. ''SENANGNYEEE''
3. Lagipun, Mungkin Ini namanya REZEKI!

JOM…… Jgn ketinggalan
Buat Duit Dari Rumah...

http://Youthweeklypay.com/?invite=127633

http://MegaStoon.Com/?share=282869

http://MegaStoon.Com/1/?share=282869

ni boleh dapat duit juga http://bit.ly/SIu4As

http://bit.ly/1vegNjz Join ni...duit terus ke akaun anda berkali2.. sy dah join 2 tahun.

Sekadar berbagi tips admin. jemput ke blog saya utk tips kerja online.


[Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

Nak lagi cepat? Try yang ni http://www.sistemduitcepat.com/?ref=promosi2016


EmoticonEmoticon